bu gün yeni bir gözlük aldım

kullanmayı sevsem farklı olsun diye sipariş ederdim ama malesef hoşuma gitmiyor
aldığım gözlüğü araştırdım merak edip. Kargosuyla birlikte 130-150$ bir fiyat geldi. Camı çerçevesi 300 lira tuttu benim( 50 tl ssk indirimiyle). Sanırım iyi almışım. (rayban)