kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yanlız şöyle bir şey yapsak ne bilim yorum yapılan isim soyisim de yazılsa karışmasa nasıl olur ?
Ben her yazdığımın sonuna nickimide yazdım o daha iyi bence fatih msj kutunu boşalt