nesly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam ya. Aslında çok değerli bir hesap olarak görüyordum ama demek ki o kadar da değilmiş
sızın bu satıs konunuzu gordukte satılmadıkca benımkının konusunu acmaya kıyamadım valla