neo2400 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobilya scripti alındı , kurulum bekleniyor...
scriptimizi arkadaşımız bekliyordu sonunda bitti , r10 satış konusu daha hazırlamadan siparişi verdi

Akşam kurulumu yapılacaktır.

Akşama satış konumuzda hazır olacaktır