netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah korusun hocam bende çevreme zaten hapşırığı tıkamayı önermem. Benim dediğim ilaç vb. (deneyip etkili çözüm alanlar) ile hapşırığı durdurmak. Hapşırık başladığı zaman normal hastalıktan daha çok acı çekiyorum. Alerjik sanırım benimki, art arda 10 defa hapşırıyorum.
hapşırmak iyidir. tam tersi hapşırmazsan daha kötü olursun. googleda hapşırmanın neden kaynaklandıgını vs araştırırsan zaten hak verirsin