Merhaba
Şuan sevdiğim bir kardeşim kullanmaya başladı teşekkürlerini iletiyor. r10 üyeliği olmadığı için ben yazayım dedim.
Ek olarak wordprese acemi olan arkadaşlar sidebarda sorun yaşarlarsa tema bileşenlerinden daha önce ekli olan bileşenleri kaldırıp sadece EnsBlog bileşenlerini eklesinler görünümdeki sorun düzelecektir.