Aa Sosyal seo paketleri satan birisiymişsiniz şimdi farkettim imzanızdaki link ile, neden bu kadar tepki verdiğiniz daha net anlaşılıyor.
Kendi Yaklaşık 10 yıllık seo tecrübeme dayanarak söylüyorum burdaki arkadaşlara.
G+ ve sosyal paylaşımlar sıralamanızı yükseltmez, sadece trafik kazandırabilir. g+ yaptırırdığınız ara sıralamanız yükselirse bu sadece bir tesadüftür sakın ola ki böyle şeylere kanmayınız.
Oktay bey siz nasıl özgürce fikrinizi beyan ediyorsanız bende fikrimi beyan ediyorum. Bana göre böyle bir şeyin satılması, Hem Google açısından etik değildir, hemde kazanç haksız kazançtır.
1000 kişiye sorun aynısını söyleyecektir.
Google yarattığı bir butona tıklattırma parası almak ne kadar etik acaba o paralar boğazınızdan geçiyor mu çok merak ediyorum.
Yeni r10 yönetimin bu sosyal paylaşım siteleri paketlerine göz atmaları gerekiyor bence bu benim fikrim beğenirsiniz beğenmezsiniz sizin bileceğiniz iş.