İlk öncelikle tebrik ederim.Şevkinizi kırmak istemem ama şöyle bir durum söz konusu senelerdir var.Google bazı yeni sitelere oldukça tolerans tanır, mı acaba diye.Sonra sitenin gidişatı göre ona ettiği değeri ya verir ya vermez.O yüzden bence iyi yere geldiyseniz ve değerli ise siteniz aynı şekilde iyi gidin derim.Bıraktıgınız an sizden geri alıyor herşeyi.Öyle fırlamadır bu google.