Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç yanlış anlamayın ilk yanıt verdiğimde hocam. Sadece zahmet verdiğiniz için üzüldüm, ama yükseldiğiniz için de sevindim.

GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
yok est. sadece kitabın ismi hoşuma gitti ondan bekliyorum dedim. yoksa size bir lafım yok