Sorumu mazur görün. Bulunduğum bölgede cinemaximum yok. Ama yarın İstanbul'a yolculuk var 3-4 gün oradayım. Gitmişken film izleyeyim. Fiyat buysa gayet uygun. Nasıl kullanıyoruz bu kuponları? Kupon harici ek bir ödeme vs yapacak mıyız sinemaya girerken? Tüm cinemaximum'larda geçerli mi? Kuponu alınca ayrıca internetten kayıt ve koltuk ayırtmamız gerekecek mi? Yoksa direkt gişede geçerli mi?