Ben orada bilmediğim bir soru sormadım.Organikten kastınız nedir dedim?

Eğer panelden çekiyoruz deseydiniz çok fena yazacaktım
panel ve otolike karşıyım şimdiye kadar birçok konuda da bunu öğretmeye göstermeye çalıştım belki denk gelmiştir bikaç konuda.
Müşterilerim arasında da kandırılanlar var bu konuda 20 30k üye kastırmış sayfayı gösterdi beğenileri 5 10 adam bide organik diye kasmış fiyatta 1k 2 lira
organik olsa fiyat 2 lira olmaz organik olsa sayfa capcanlı olur ama gel gör ki bu konuda birçok kişi fiyata bakıyor ucuz olana atlıyor.
Az para versede verdiği para çöp oluyor gidiyor bi işe yaramıyor çünkü .
10-20k panel otolike çekeceğine 1-2k organik çekilse fiyat belki aynı olur ikisinde de ama organik 1-2k üye çok daha aktif olacaktır.