pckomaniach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimde yeterince stok var.

ADet : 6 Tl . Kesinlikle pazarlık yok.(yapanlarında pm cevap verilmeyecektir.)

tüm cinemaximumlarda 3boyutlu filmler harici geçmektedir.

Ödeme yolları : paypal(+1),iş,ykb,enpara
http://pckomaniach.hesapno.com/

Özel mesaj ya da skype den ulaşabilirsiniz.
skype ınnız açık değil hocam. bu sianama biletleri için telefon no alıcaktım