Tam bilgim yok mu?

Tam bilgim olmamış olsa sizce bunu genele vurur muyum? Senelerce sosyal medya ile ilgilendim ve halen de ilgileniyorum.Bu benim mesleğim.
Hocam üye çekim yapabilirsiniz bundan yana sıkıntı yok.Lakin hiçbir kimse bana üye çekimi yaparken bu üyeler organiktir demesin.Eğer bunun ısrar ile söyleyecekseniz bende size şunu sorarım.
Organik nedir?
Lütfen bana bu sorunun cevabını verin.
Organik nedir?
bilgin varsa diğer konuda niye bunu bana sordun ki?
https://www.r10.net/1068592676-post5.html
organik üye = kişilerin sayfayı isteyerek beğenmesi
bunun içinde 2 yol var
1- Beğeni çekilecek sayfanın mevcut sayfalarda paylaşılarak beğeninin artması.
2- Facebook ücretli reklam vererek gelen üyeler.
Organik üye budur.