digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl bir yere eklediğinizi gösterin hocam.
rastgele derken gidip comment olan bir satıra eklemediniz inşallah.
başında # olmaması lazım.
olmadı üst satırlara taşıyın.