Arkadaş haklı. Diğer soruna cevap vermeye dahi gerek yok. İyiliğin için fan sayfası açma. Emeklerin boşuna gider. Büyütürsün edersin sonra telifle elinden şak diye alırlar bakakalırsın öyle yavrusunu kartal kaçırmış fatma girik gibi