Merhaba arkadaşlar. Bu facebook konusunda biraz acemiyim o yüzden bir kaç sorum olacak sizlere...
Şimdi, yeni başlayacak bir dizi için sıfırdan fan sayfası açtım. Sayfa ismini "dizi adı" , açıklamayı da "dizi fan sayfası" yazdım ve sayfayı "topluluk" olarak açtım... Bundan sonrasında telif, sayfa kapanması gibi durumlarla karşılaşmamam için bu yaptıklarım yeterli mi ? Yoksa başka neler yapmalıyım?
Diğer bir soru ise; bu sayfamı organik olarak büyültmek için hangi yolu önerirsiniz ? Örneğin facebookta sayfa tanıtımı yapmak işe yarar mı ?
Herkese teşekkürler...