benim anlamadıgım durum cosbilisim temayı aylarca sattı bütün forumlarda kımse ses çıkarmadı aradan bir yıl geçiyor neden şimdi çıkıp böyle birşey söyleme gereği duyorsunuz?

eğer söylediklerinizde haklıysanız benim mağduriyetimi kim karşılayacak?