Yok bana lazım değilde, bir sorunun çözümünü çözüp konuda belirtseniz daha iyi olur diye diyorum. Çünkü buraya forumdışında birçok kişi geliyor ve onların size ö.m atma gibi bir durumları söz konusu değil
sonuçta üyelikler kapalı.

Tabiki , Gmaile kayıt olurkende ülkeyi Amerika yapıyoruz ve telefon onayını orada yapmıyoruz. Sadece metin doğrulamayı yapıyoruz. Fakat adsense ye başvururken ülkemizi ve tüm bilgilerimizi reel bilgileri yapıyoruz. Ben farklı yapmıştım. Gmail kayıt ülkemi Türkiye yaptığım için kabul etmedi.