Arkadaştan salı akşamı saat aldım, aynı gece saat durdu, nedenini sorduğumda kurmayı yapmadığımı söyledi. Dediği işlemi yaptığımda ertesi gün tekrar durdu saat. Kolumda olmasına rağmen duruyor saat. Kurduğumda 1 hafta durmadan çalışması gerekiyordu.
Arkadaş iade alamayacağını benim bozmuş olabileceğimi söyledi. Açıklamamı yaptım ben, sorunu telafi edeceğini tahmin ediyorum.