sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni sistemde ücret yok artık. Eğitimlerden sınava giriyor ve sertifika alıyorsunuz. Sistem birkaç ay önce değişti.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Peki tam olarak başvuruyu nereden yapıyoruz ve bu konuda püf noktalar vs mevcut mu bildiğiniz?