Merhaba arkadaslar,

lisansli olarak tema satin aldik, joomla sistemi icin.

Quickstart ile Joomla 3 versiyonunu yükledik, onu kaldirip Joomla 2 yi kurduk. Ardindan temayi yükledik. Aktif ettikten sonra su hatayi aliyoruz:

500 JHtml: :bootstrap desteklenmiyor. Dosya bulunamadi.

Joomla 2 ve 3 icin tema ayni, support da aynisi dedi, yanliz hata aliyoruz. Bu tür hata alip düzelten oldu mu?