Yahu ne değişik insanlar var şurada işleri güçleri bir şeyleri eleştirip, konuyu bambaşka yönlere çekmeyi meslek edinir olmuş. Bu her konuda böyle, hele ki siyaset konularında. Off...

konu oraya nasıl geliyor, farkında bile varamıyorsun.
Konunun başlığına bakın
İçeriğine bakın
İçeriğe dair yorum atın
VE GİDİN.
Bunu yapmak çok mu zor?
Ayrıca ben de katılmaktayım videodaki muhabbete

sosyal medyanın büyük negatif etkilerinden sadece birkaçı.