Sitede iletişim kurabileceğim bir alan var mı diye baktım ama bulamadım. Eğer olsaydı durumdan haberdar edip konuştuktan sonra sonuç değişmezse şikayet ederim diye düşünüyordum ama ne bir maile ne bir iletişim alanına rastladım. Gönül rahatlığıyla şikayet edebilirsiniz