webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şu 3310nu göndersene işim bitince geri kargolarım. muhtemelen kargo parası daha pahalı olacak telefondan
Hocam o telefonu en son balkonda gördüm inan,hava alıyordu