bu domainler listemde oldukça utanıyorum arkadaş bişekilde kurtulmam lazım.


dediklerinizdede haklısınız. ama domaini silme yolu yokki. anca süresi bitecek. yada sahte bir k.adı açıp o açtığım accounta domaimnleri göndereyim. orda ölüme terkedilmiş şekilde kalsınlar.