netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
re-write zaten özgündür. yanlışınız var, herkes re-write yazar. anlamı; yeniden yazmaktır. kim araştırmadan ya da bakmadan yazıyor ki?
O zaman senin yanlisin var, demek ki ben aklindakileri yazacak kisileri istiyorum. Bakip yazacak kisiler lazim degil.

Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.