Beni yanıltan inbox'a düşmesi : ) Gerçi çokça gördüm forumda bu tür maillerden ama broker olma ihtimali de olabilir, ben kısa bir mail attım bakalım ne diyecekler.. yok illa alırım derlerse, tecrübe adına bir iki adım atabilirim
Domaın İngilizce mi hocam?
iPhone 'den
Tapatalk aracılığı ile gönderildi