sys-tem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni yanıltan inbox'a düşmesi : ) Gerçi çokça gördüm forumda bu tür maillerden ama broker olma ihtimali de olabilir, ben kısa bir mail attım bakalım ne diyecekler.. yok illa alırım derlerse, tecrübe adına bir iki adım atabilirim

Domaın İngilizce mi hocam?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi