Olması gerekeni yapmışsınız hocam tebrik ediyorum. Elinizdeki bayan kitlesi artınca yeni sitelere yönelmişsiniz bu da kazancınızı artırmış. eğer o kitleyi biraz daha geliştirirseniz yeni siteler aöabilir ve networkü iyice genişletebilirsiniz.

Hit bakımından sadece google a bağımlılı olmamak farklı alanlardan kaliteli hit çekmek her zaman yaptığım iş. Bunu artırarak devam ettirin derim.

Benzer bir networkü yabancı dillerde de denerseniz adsense'den gelen para yanında maaşınız ek gelir olur size

Başarılarınızın devamını dilerim. Bu arada bende forumun ilk üyelerindenim

CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba, bu ay şu ana kadar 900 TL'ye yakın bir rakam kazandım. Ay sonuna kadar 1000'i geçeceğini düşünüyorum. İnsanlar kazandığı ufak ücretleri ve yöntemlerini e-book'lar vs ler ya da ücretli danışmanlıklarla pazarlayabiliyor. Ben sizlerle paylaşmak istedim. Amerika'yı yeniden keşfetmiyorum, muhtemelen bu şekilde kazanan çok kişi vardır ama en azından diğerleri için fikir olsun...

Öncelikle küçük bir site açtım moda sektörü ile ilgili. Ortalama 300'e yakın özgün konu girdim.

Ardından bu sitenin hitleri 600-900 arasında değişmeye başladı. Facebook sayfası oluşturdum.

100 TL bütçe ile facebook'ta reklam verdim. 1-2 K hayran kitlesi oluştu.

Daha sonra facebook sayfasında günde 4-5 içerik paylaşmaya başladım. Sayfa 2 ay onunda 5K'lara geldi... Şu an 4. ay sonunda 8K civarında..

Ardından moda ile ilgili bir kitle var elimde ve %98'i kadın ne yapabilirim diye düşündüm.

Bu arada facebook sayfasında günde 3 normal içerik paylaşıyorsam, 1 tane de sitedeki konuyu linkiyle ekliyordum.

Elimdeki kadın hitini kullanarak ,makyaj ile ilgili bir site kurdum. O sayfada paylaşmaya başladım.

Sonra sağlık ile ilgili, sonra dekorasyon ile ilgili, sonra yemek ile ilgili...

Şu an 4-5 siteden oluşan ufak bir network'üm var. Hepsinin facebook sayfası var. En büyüğü 10, diğerleri de 1-2 K'da.

Hit olarak da günlük 5-6k hit alıyor toplam. 1 tanesi dışında hepsinde adsense ekli ve ortalama günlük 45-50 tl kazandırıyor... Tabii bazen 30'lara kadar düştüğü olabiliyor o da artık adsensenin malum değişimlerinden kaynaklı. Sanırım TL hesabı yerine $ hesabı olarak kalsaydı bu kazanç 2 ye katlanırdı...

Dediğim gibi, masraflarım şunlar:
  • 5 domain
  • 5 host
  • Günde 2-3 tane post (kendim yazıyorum 30'ar dk ayırıp)
  • Facebook paylaşımları (otomatik planlıyorum)
  • Facebook reklamları (toplam 150 tl falan harcadım bugüne kadar)

Umarım faydası olur birilerine

Bol kazançlar.