CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle tabii ama gözümde çok kazanç sağlamaktan ziyade, düzenli kazanç sağlamak var.

Hali hazırda çalıştığım bir işim var, maaşım var. Bu da ek gelir oluyor, birikim yapmayı düşünüyorum. Bir süre sonra nişan vs olayı çıkabilir çünkü
Aynen birikim sart yoksa kafan cok agrıyor agır agır yavas yavas