Güzel yazı benımde aklımda vardı fakat is nedenıyle siteye bakma fırsatım olmuyor
bıraz daha reklam yaparsan daha buyuk paralar alabılrın sımdılık guzel sureklı ozgun gıtmen lazm ama
Öyle tabii ama gözümde çok kazanç sağlamaktan ziyade, düzenli kazanç sağlamak var.
Hali hazırda çalıştığım bir işim var, maaşım var. Bu da ek gelir oluyor, birikim yapmayı düşünüyorum. Bir süre sonra nişan vs olayı çıkabilir çünkü