Gayet iyi bilirim o zamanları ilk üyeliğim 2005 benimde.

CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'un çok eski üyelerindenim aslında, bu üyeliğim sildirdiğim üyeliğe nazaran daha yeni. Eskiden çok daha güzel yöntemler, ipuçları, bilgiler paylaşılırdı. Yardımlaşma vardı, kimse kimseyle rekabet içerisinde değildi. Bilmem o günlere özlem oldu sanırım biraz paylaşmak istedim, sağolun.



Bir ara almak istedim ama sanırım fiyatı çok yüksek tuttum, sonra da gerek duymadım almıyorum..