Gayet iyi bilirim o zamanları ilk üyeliğim 2005 benimde.
r10'un çok eski üyelerindenim aslında, bu üyeliğim sildirdiğim üyeliğe nazaran daha yeni. Eskiden çok daha güzel yöntemler, ipuçları, bilgiler paylaşılırdı. Yardımlaşma vardı, kimse kimseyle rekabet içerisinde değildi. Bilmem o günlere özlem oldu sanırım biraz paylaşmak istedim, sağolun.
Bir ara almak istedim ama sanırım fiyatı çok yüksek tuttum

, sonra da gerek duymadım almıyorum..