Adsense kullanmıyorum ama severim böyle insanları.
Bol kazançlar.
r10'un çok eski üyelerindenim aslında, bu üyeliğim sildirdiğim üyeliğe nazaran daha yeni. Eskiden çok daha güzel yöntemler, ipuçları, bilgiler paylaşılırdı. Yardımlaşma vardı, kimse kimseyle rekabet içerisinde değildi. Bilmem o günlere özlem oldu sanırım biraz paylaşmak istedim, sağolun.
İlk tesekkur benden gelsin. Hic tanitim yazisi almadinizmi ?
Bir ara almak istedim ama sanırım fiyatı çok yüksek tuttum

, sonra da gerek duymadım almıyorum..