zaten ilk onayı botlar yapıyor. asıl önemli olan ikincisi. araplarmı türklermi meselesine birşey diyemicem. bunu tek bir merkezden incelediklerini düşünürsek, her dilden bir çalışan olacağını hiç mi hiç sanmıyorum. bir çalışanın birden fazla dil bildiğini varsayarsak bunların içinde arapça olacağını hiç sanmıyorum. aslına bakarsan siteye gelipte sayfa sayfa incelediklerini hiç mi hiç sanmıyorum. o yüzden dil de pek fark etmiyor. belki şöyle bir göz atıyorlardır.