Konu
Teşekkürler, Emikron.com
27-01-2014, 16:11:11
#4
Stroom
arkadasların çalışmalarından memnunum taşımalarında 'da gram sorun yaratmayan tek firma ' r10 'da açıkcası ilkkez sağlam bi firma ile çalışıyorum ' kendilerine teşşekkürü bir borc bilirim