Konu
Telekomda Yavaşlama Hakkında
27-01-2014, 15:20:41
#25
AlperDemircan
Ne skype ne outlook yani bu kadar olur bu memlekette internet. Büyük sorun olsa bile bu kadar sürer mi yahu?