Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gerçekten saçma sonuçlar. Ama news'taki haber sitelerinden sürekli her alanda şikayetçi. şikayetçi olmak adil değil. şikayetçi olunmasının sebebi de news'a kayıt ettirememek. o fırsatı verseler çoğu öyle yapar. hiç haber sitem olmadı ben de bıktım şu saçma haber sitelerinden. x sınav sonucu yazıyorum haber siteleri çıkıyor ama onun dışında saçma sapan bloglar da aynı işi yapıyor. haber siteleri onların önlerine geçtiği için şikayetçi birçok kişi. sınav sonucu diye bloglara da girdim alakasız şeyler yerleştirmişler. tekrar belirteyim haber sitem bu zamana kadar hiç olmadı.