Kitleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muzafferbilisimin yazdığı cpanelin kurulduğu anda kullandığı ram miktarı yani siz hiçbirşey kurmayayım diyemiyorsunuz kendisi default olmazsa olmaz kurduğu modüller sayesinde yiyor zaten bu ram'i.
Merhaba, Muzafferbilisimin demek istediğini anladım takibiki. Olmasa olmaz modülleri kaldırıp kullanacam kısaca