valla ttnet kullandim uzun bir süre hiç bir fayrdasini görmediğim için superonline geçtim. şahsen pişman oldum ilk 2-3 ay hiç verim alamadim. 10-15 kere çağri merkesinde sorunu düzeltmek için telefonla en az yarim saat uğraştim en sonunda düzelttiler ama bana saatlerce fatura yazılmasi cabasi şuan internet hızı olarak çok iyi ama gel gelelimki faturayi 10 gün ödeme direk kesiyorlar TTNET'de böyle bişey yok 3 ay ödemesen kesmiyorlar

iyi düşünmek lazim hiz bence ayni hiz. Turkcell paragözün önde gideni olmuş.
Not : her açma kapamadada 19 TL geçiriyor