narkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumda aşağıdaki gibi bir hata almıştım sorunu araştırdım. Sorun yeni sürümdeki bir bugdan kaynaklanıyormuş. Bu durumda eski bir sürüme dönersem çalışacağını düşündüm 2012 yılına ait bir sürüm kurdum. Benzer sorunu yaşayan olursa yardım olur diye konuya eklemek istedim. Konuyu açan My'a tekrardan teşekkürler.
Merhabalar sürüm duplicity 0.6.22 de aynı hatayı aldım hangi sürümü yüklememiz konusunda bir fikriniz varsa birde düşük sürüm yüklemesini nasıl yapabiliriz acaba teşekkürler