EnesVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 senedir en para kullanıyorum çok memnunum o kadar havale eft fatura ödedim ve ödeme işlemi aldım hiç bir sorun çıkmadı benim için tek sorunu birisi ödeme yapcağı zaman bankamaktikten ödeme yapamıyor illa eft ile gelmesi gerekiyor ama ödeme yapmak için birebir sormak istediğin olursa pm den sorabilirsin . küveyttürkde ben kullanmadım ama kullananlar genel olarak memnun .
Enpara ile godaddy'den alışveriş yapılabiliyor mu?