hocam skype kullanmamaktayım maalesef pm veya mail yolu ile konuşabilirmiyiz?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:55:19 -->-> Daha önceki mesaj 15:54:45 --
hocam skype kullanmamaktayım maalesef pm veya mail yolu ile konuşabilirmiyiz?