maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla en son yazdıgımda dedigin gibi bence kalkmıyordu şimdi hiç hareket etmiyorsa.
pervanelere güç gitmiyor demektir.
yani ya helikopterin pillerinde yada kumandada bir problem ver.

ayrıca sen eminnmisin helikopterinin 4 kanal oldugundan

3.5 kanallılarda .3-4 tane kanal mod vardır.
sen helikopterin hangi kanalda ise kumandadan o kanalı seçmen lazım yoksa kumanda ile helikopter eşleşmez birbirini tanımaz.
öncellikle detaylı şekilde helikopterinin ve kumandanın resimlerini yükle buraya
peki bugün gün içinde eklicem kutusundada 4 channel yazıyor