Merhaba,
Kimsufi ve Ovh'de Cpanel lisansı ücretsiz mi? 8 'ya bir sunucu almıştım. Panelden Cpanel kurulumunu yaptım. Lisansı sorguladığımda Internal lisanslı görünüyor. 25 liralık makineye 80 liralık lisansı ücretsiz vermeleri garip geldi.
acaba ip adresinin önceki sahibi ödeme yapmış olabilirmi?