BND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Kimsufi ve Ovh'de Cpanel lisansı ücretsiz mi? 8 €'ya bir sunucu almıştım. Panelden Cpanel kurulumunu yaptım. Lisansı sorguladığımda Internal lisanslı görünüyor. 25 liralık makineye 80 liralık lisansı ücretsiz vermeleri garip geldi.
acaba ip adresinin önceki sahibi ödeme yapmış olabilirmi?