Merhaba Arkadaşlar bugün bir hevesle gittim 4 kanallı bir helikopter aldım daha önce hiç kullanmadığımdan güzelce kılavuzunu okudum pilleri taktım iş denemeye gelince helikopter kalkmıyor pervaneler dönüyor ama kalkmıyor şarjı yoktur dedim sarja takdım 1 saat doldu yine denedim yine kalkmıyor pervaneler dönüyor tam güç verince sağ veya sola yatıyor.kumandasının üstünde bir şey var yuvarlak onu döndürdüm ondan mı acaba tam ayarı o mu ? birde helikopter üstünde hiç on off tuşu göremedim kılavuzda yazıyor onu açın diye cihaz off olsa bile pervanesi döner mi acaba ondan mı uçmuyor en son çare olarak elime aldım güvercin atar gibi havaya attım sonuç yere düştü yine uçmadı sarı bantlı bir yer var onun altında olabilir mi on off düğmesi bantı sökmeye korkuyorum cihaz modeli F-Series Ürün No 301 Yazıyor