Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi an kendimi gördüm ;



GÜzel uygulamaymış, reklamlı olduğu için tapatalk daha uygun gibi geldi bana
İleride belki reklamsız yapabilirim. İlk önce forumları çoğaltacağım. Webmaster forumu Türkiye'de çok az.