Bir son sürüm wordpress yükledim.Tema kısmı hata verdi açılmadı.Dedim ki eski sürümlerden birini kurayım eski sürüm kurdum bu seferde wp config hata veriyor veritabanı sunucusuna bağlanılamıyor diyor.E yeni sürümdede aynı dosyayı kullandım yani aynı veritabanı kullanıcı adı orda bağlandı kuruldu.Aynı bilgilerle eski sürümde neden veritabanına bağlanamıyor çıldırıcam vallahi kırıcam atıcam bilgisayarı en sonunda başlıcam wordpressinede temasınada.