İndexler sürekli değişimde, bir 50k oluyor bir 70k oluyor. Hitler dipte.. Güçlü sayfalar uçuyor, 1 backlink'i olmayan siteler geliyor rakip oluyor falan...İlk sayfa ilk sıradaki siteler uçuyor, anasayfalar kayboluyor.
Kısacası: Güncelleme kolpalığı adı altında(adwords'ten 3 kuruş daha fazla kazanmak amaçlı) emeğimizin ırzına geçiyorlar