Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence acayip bi durum yok açtığınız hemen hemen her konuda sitenizin linki var, buradaki arkadaşların hemen hemen hepsinde alexa toolbar yüklüdür, bir kere gören sitenize girse zaten otomatikmen düşer diye düşünüyorum.