Merhaba,

Yaklaşık 1 ay kadar önce youtube hesabım feshedilmişti.Neden olduğuna dair hiçbir bilgi alamıyorum.Yaklaşık 1 aydır böyle normalmidir acaba ne yapmam gerek ?

"Askıya alınan hesaplar için bir sonraki adım: Bu ürüne erişiminizin askıya alınmasının hata olduğuna inanıyorsanız bize ulaşın."'a tıklıyorum aldığım mesaj şu şekilde

Google hesabınıza erişimde yaşadığınız sorunlarla ilgili olarak bize ulaştığınız için teşekkür ederiz.

İsteğinizi inceledik ve hesabınız için zaten beklemede olan bir itirazın olduğunu gördük. Lütfen önceki itirazınızın sonucunu bekleyin. Anlayışınız için teşekkür ederiz!