TolgaUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@PisiPC Zengin olurqene
Aaaa dogecoin konumu bulmuşlar, bu konuyu açarken kazdıgım gibi kazmaya devam etseydim gerçekten olmuştum zengin ama derenin altından çok sular aktı, bu arada mining rig falan almayın ya bende 2 bilgisayar var 4000 kh/s la mining yapıyorum, pool değiştir, yok çöktü çıktı derken kafayı yiyorum, onun yerine o parayla al-sat yapsam yine epey ciddi miktar para kazanmıştım..